Deletedmom897 Sebebi cok emzirme mi? Bebegin sindirememesi mi? Kusar gibi refleksle bıkac kez sut cıkarmasının sebebı ne sizce?
senemtemur Deletedmom897 sindirmiş fazlalığı da gaz yolu işe çıkarmış doyduğu beslendiği anlamına geliyor maşallah 🧿