Yatak odasında var bizde de .dün gece 1 . Ayarda açtım tam tepemizde biraz serinlik veriyor aslında çok şiddetli rüzgarı yoktu fakat pimpirik yaptım kapattım bebeği hasta eder mi diye 🤔 çok sıcak klima yatak odamıza çok gelmiyor maalesef.1. ayarda kullanan var mı tam tepesinde ,bebeğe zarar olur mu acaba diye post acacaktim bende