Kızlar bugün çok sinirlendiğim bir olayı anlatmak istiyorum 10 gün önce doğum günü pastası için bir pastaneden fiyat aldım 2000 tl dedi bugün onaylamak için mesaj attım 2500 dedi bende 2000 demiştiniz dedim. Sürekli değişiyor fiyatlar söylediğimiz fiyat o gün için geçerli dedi. Tamam enflasyon çok fazla ama 10 gün içinde bu kadar degisecek kadar mı ya.. gercekten nefret ettim aç gözlü esnaflardan!