Papatyame Kızlar 38+6 da sezeryan olucam üç gün sonra aniden Boğaz ağrısı yaşadım dün doğal yöntemleri deniyorum iyi olur muyum bilmiyorum hasta olup sezeryan oldunuz mu hiç annemler yanımda soğuk algınlığı yaşıyorlar onlardan aldım sanırım
Durucuumm Papatyame bende sezeryana girmeden3-4gün önce hasta olmuştum öksürük vardı aşırı ciğerim sokuluyordu boğaz ağrısı bal süt ıhlamur falan içtim geçmemişti. Sezeryandan sonra serumlar takılıyor ya bir sürü antibiyotik var içinde allahın işi doğumdan sonra aynı gün iyileşmiştim. Korkma sende serumlar iyi gelir ve geçer hemencik
nili1104 Papatyame gitmeden bir hafta önce resmen ölüm gibi bi hastalık yaşamıştım ameliyata almışlardı. Doktorunuza bir sorun grintuss yeşil bir şurup var ilaç değil onu içince kendime gelmiştim
Papatyame Durucuumm bir ara daha hasta oldum o zmnda sürekli bir şeyler içtim sırf öksürme olmasın diye doktoruma haber versem mi bilmiyorum pazar gününe kadar toplar mıyım bide hasta olunca sezeryana almıyorlar diye bir şey var mı sıkıntı oluyor mu bir yandan korkuyorum bebeğe bulaştırmayı doğum sonrası
minesss Bende sezaryenden 3 gün önce faranjit olmuştum. Deli gibi öksürüyordum. Doğumda takılan antibiyotiklerle anlamada geçti. Ameliyatımı ertelemedi doktor. Sorun olmaz dedi