senemtemur evet biliyorum probiyotik bağırsaklara iyi geliyor aynen canım ama iyi araştır içindeki laktozdan ötürü yetişkin insanda sindirimi 3 saat 5 aylık bebek için düşünün kaç saat olduğunu ki 5 aylık bebeğin sindirim sistemi daha gelişmemiştir. Ben zararlı demedim erken ayda bebek içim sıkıntı olabilir ha 4 aylık bebeğe de veren var her çocuk farklı tepki verir…