Deletedmom_216 Bunu yazmak için girmiştim. Benim de güvendiğim biri adak adamak dediğin gibi haşâ rabbinle pazarlık etmeye çalışmak. Şeytanın musallat sebeplerinden demişti hatta ruhsat alıyormuş bu şekilde üzerimizde,
Sadece hiçbir dünyevî menfaat ummadan sırf Allah’ın rızasını kazanmak, O’na şükretmek için adak adanmasında bir sakınca yoktur.
Kesinlikle adak adamayın , adadıysanız asla geciktirmeyin zor mesele