Daha önce telefonunda yakaladım yeni doğum yaptığım zamanlardı ağladım kendisine söyledim beni beğenmiyor musun neden ben değilde onlar diye işte bi daha olmayacak falan diye söz verdi geçen gün de ben evden erken çıktım çocuğum ile birlikte eve geldiğim zaman içime şüphe düştü işe girmeden önce duş almış ve ben gerçekten içime mi doğdu ne olduysa buna yalan söyledim banyo da beyaz akıntı gördüm yapmışsın falan diye kavga ettim inkar etti ama ben kavgayı uzatınca evet canım istedi yaptım dıye söyledi beyfendi açık açık çok zoruma gitti çok üzüldüm ve bakımlı güzel biriyim aramızda on yaş var ama ben hala beni beğenmiyor istemiyor kafasından çıkamıyorum çok üzülüyorum eşimi evde bırakıp çıkamıyorum yapar diye korkuyorum bi kaç gün ilişkiye girmeyince acaba video mu izledi diyorum bu bana aldatmak olarak geliyor bu yoksa erkeklerde alışkanlık mı bilmiyorum en son bana çocuğunun üzerine yemin etti ama güvenim kalmadı kendi haline mi bırakayım uzak mı davranayım bilmiyorum bi akıl verin bacımsular ne yapayım ben konuş demeyin çok konuştum söz vermesine de güvenmiyorum