Merhabalar ani gelişen böbrek taşı operasyonu için bir özel hastaneye gittim yakınımda olan.burada ve devlette raporlarda 3 tane taş olduğu belirtildi ameliyat oldum ve doktor 1 taşı alıp 2 sini bıraktığını söyledi emziriyorum ve spinal olmuştum daha önceki böbrek ameliyatımda yine spinal olsun dedim ancak genel uygun gördü uyandığımda aşırı titreme ağzımda yara bacağımda sıkılma morluğu ve 2 taşa mğdehale edemediğini söyledi ancak ödemeyi yaptım itiraz hakkım var mı 3 hafta sonra gel tekrar uyutup onları alırım dedi ancak bu hekime güvenim kalmadı ne yazık ki 3 haftada bir genel anestezi almak istemiyorum