Hanımlar bilmediğim için soruyorum yadırgamayın😌 parmağımı baya dikişlik olacak şekilde kestım fakat korkudan diktirmedim🤣pansuman yaptım güzelce kapadım.. Fakat iyileşene kadar su değdirme suya sokma dedıler..orayı ıslatmadan abdest kabul olur mu ya baş parmak bu arada