encet ayni durum bende de var. Hamilelgiimde hic kopartmadim cocuk benden gorur o da ilerde ayhisini yaoar diye biraktim. İlk basta iki tirnagimi hic koparmadim uzattim cok hosuma gitmeye basladi sonra 3 parmağa ciksrdim (her iki elde de) sonra 4 5 derken heosini uzatmaya baskadim uzadikca daha da hoşuma gittigi icin hic bozmak istemedim. Tski digum yapana kadsr 😂 dogumdan sonra o psikoloji sinir vs uyiusuzluk derken yine stres icinde kaldim yine kopardim 🤦🏻♀️ biraz daha zaman gecsin tekrsr uzaticam