Nonames05 Anneler hiç süt alamadığı için en basından mama ile beslenen çocuklarınızın uyku düzenleri nasıl 🌷
asrin24 Nonames05 meme reddi ile doğduk, sağım ve mama takviyesi verdim şimdiye kadar artık sütüm bitti gibi mamaya döndük tamamen. 3 aylık 3 4 saatte bir mama veriyorum. Gündüz her yediğinde yarım saat bir saat uyuyo. Gece en son 12 de yiyor bıraksam sabaha kadar uyur ama uyku arasında sabah 4 buçuk gibi doyuruyorum tekrar uyuyo.8 buçukta uyanıyo tekrar
ArvenMom Nonames05 gayet güzel düzenimiz var akşam en geç 8 sabah en erken 7 uyanmış oluyor uyumadan önce mamasını içiyor gece hiç uyanmıyor
kubra00k asrin24 evet. Emziğin boş birşey olduğunu biliyor ama onu ağzından atıp biberonu arıyor, ağlama krizine giriyor gece, verince çup çup içerken dalıyor … dalınca içemiyor tabi, sonra yine uyanıyor yine ağlıyor 🤦🏼♀️
asrin24 visnelitart 3 ay bitti şuan. 150 cc ye yeni geçtim. 4 saat yetiyo. Sütüm varsa eğer sağdıysam üstünü mama ile tamamlıyorum.120 cc 3 saat yetiyodu.tam anlamıyla doymadığını hissettim 150 ye çıktım kusmaya başladı. Biraz ara verdim 120 ye devam ettim. Şuan 150 cc alıyor. Gözlem yaparak çoğaltıyorum 4 ay sonuna kadar 150 devam eder sanırım. Aptamil kullanıyoruz. Mesela bugün asıl uykusuna 9 da geçti. 12 de kendim doyurdum uyanmasını beklemeden uykulu bir şekilde içti.az önce saat 4 gibi hareketlenmeye başladı tekrar mama verdim artık sabah 8 gibi uyanır. Gece uyanmasına izin vermeden uykulu şekilde besliyorum. Akşam 9 dan sabah 8 e kadar uyumuş oluyor aslında
asrin24 ArvenMom kaç aylık bütün gece aç bırakamıyorum ben çok uzun süre uyku arasında mutlaka mama veriyorum
nanelisekerr_ Nonames05 4.aydayiz 5 e yaklaştık. 4.ay atağını dibine kadar yaşıyoruz vermesem akşama kadar içmez iştah gitti. Normalde değişiyor cc leri
nanelisekerr_ Nonames05 4.aydayiz 5 e yaklaştık. 4.ay atağını dibine kadar yaşıyoruz vermesem akşama kadar içmez iştah gitti. Normalde değişiyor cc leri
visnelitart Nonames05 kaç cc lerde veriliyor 21 günlüğüz de tam bilemiyorum çocuk açmı tok mu kalıyor anlamıyorum 60 veriyorum doymuyorsa 30 daha veriyorum doğru mu
bebeklihayatt137_ 2 aylık kızım en başından beri uykusu düzenli çok şükür. Dogdugundan beri mama ıciriyorum meme reddi yasdk sütümü sağarak verdim ilk 1 ay sonrasında kesildi zaten az geliyordu
asrin24 visnelitart 90 yapın, bi gözlemlerin. Bitiremiyorsa bi gazını alın, altı ıslaksa değiştirip tekrar verin. İçmiyo diye hemen bırakmıyorum ben. 36 haftalık 2kg doğmıştu. Şuan 3 bitti 6.5 kg
visnelitart asrin24 anladım doktora götürdüm normalden biraz fazla kilo almış süt verin mama önermiyorum ama kilo alsın iyi dedi yahu olsa bende vericem zaten ne tuhaf insanlar
Ayseglpolat Nonames05 gece 1 kere mamaya kalkıyor gündüzleri de 3 saatte bir 150 cc yiyor 4 ay 6 günlük
ArvenMom asrin24 13 aylık aç bırakmak değil doktor ztn verme diyor ben nerdeyse 6 aydan bu yana gece uyandırmıyorum kendisi acıkırsa zaten uyanıyor bu aç bırakmak değil 260 cc mama içiyo uyku öncesi onun öncesi günde 4 öğün ek gıda yiyiyor yani
Belcim30 Nonames05 3.aydan itibaren 19da gece uykusuna yatırırdım 12de mamaya kalkardı 3te ve 5te bir daha uyanırdı o aylar sonra sonra gece tek beslenmeye düştü büyüyünce 1 yaşından sonra geceleri uyandırmadım su içerdi kalkınca uyurdu