Nonames05 ben tek çocukta kararlıyım . Bu düşüncem 1 yıl sonrada aynı, 10 yıl sonrada aynı olacak.
Yorumlarda kardeş gerekli, birbirlerine kol kanat gererler diyenler olmuş ama kardeşte bi yere kadar. Ayrıca her kardeş can ciğer de olmuyor yani görüyoruz, duyuyoruz.
Tek çocuğum olsun bütün imkanlarım tek çocuğuma olsun. Ben ölürsem çocuğum bütün imkanlarımızı kullansın.
Ekonomi zaten kötü. Şu an her şeyi alabilme imkanım varken en iyi şeylere sahip olsun . Sevgimi de imkanımı da neden ikiye böleyimki sırf kardeş olsun diye düşünerek neden bencillik ediyim? Tek yavrum var, O’nu güzelce yetiştirebileyim kanısındayım. Bu hayata bir kez geliyoruz, en güzel zamanlarımı iki veya fazlası çocuk ile hayat koşturmacası içinde geçirmek istemiyorum. Tek çocuk hiç çocuktur bana göre