birprensesannesi7896 Kızlar 25 Nisan kürtaj oldum 10 haftalik gebeydim adetime göre ama kalbi 7 haftalikken durmuş bügun kontrole gittim kürtaj sonrası doktor rahim baya kalinlasmis dedi adet gördün mü dedi bende evet 3 gün önce oldum 2 gün sürdü kesildim dedim bazen parça veya pıhtılaşma kalıyor dedi 2 adet sonra gel dedi tekrar muane edelim dedi birde bakalim kanında beta hcg sifirlanmismi felan dedi neredeyse 1 buçuk ay oldu olalı kürtaj ama betam bugun 6 .21 çıktı başına böyle birsey gelen var mı yada yakının vs bilgisi olan
theyikik Çok geçmiş olsun, bende 2022 8 ekimde 9 haftalıkken kalbi durduğu için kürtaj olmuştum. Şimdi e nabızdan girdim baktım. 7 kasımda yani bir ay sonra 10 küsürmüş betahcg. Rahm duvarı nasıl olmalı hatırlamıyorum ama betahcg düşüşünz normal sanki