Annesibebisi Merhabalar, bende NSD yaptım. Suni sancı aldım, bebeğimin kalp atışları düşünce sezaryene alındım, az çok ne ile karşılaşacağımı biliyordum genel anestezi oldum bu arada, sonrasında çok ağrım olmadı gayet iyi toparladım, belki suni sancı etkilemiştir belli bir süre hareket kısıtlanıyor elbette ki, ancak ağrım var deyip oturursa daha çok acı ve ağrı hissediyorsunuz maalesef bol bol hareket etmeye çalışsın, çok geçmiş olsun.🫶