Hgcucuk Bébegim 16 aylik bir hafta once 2 bucuk metre kadar kendi kendine yuruyordu sonra koltuktan tutundugu sirada kicinin ustune dustu 3 gundur hic bir sekilde yurumuyor demin yurutmeye calistim ama yarim saat boyunca hayir hayir hayir diye agladi o agladi ben agladim napabilirim korkmamasi icin karsisina oyuncak koymayi denedim illaki elimden tutup yurumek istiyor 😔😔😔
Hamide16 Hgcucuk bence üstelemeyin zamana bırakın unutur zamanla düzelir inşallah. Siz üstüne gittikçe inatlaşıcak o nasıl istiyorsa öyle yürüsün yapıcak bişey yok 🤷🏻♀️
Pcoslubiranne Hgcucuk Birakin nasil istiyorsa oyle yapsin korkmuş demek ki.Kendi kendine duzelir nasilsa başlamis yürümüş.Siz yürütmeye çalıştikca kendini baski altinda hissedip sinirlenmistir.Bu aylarda normal bunlar.
Cihangr Hgcucuk benim eltimin kızıda iki yaşına yakın zıpladı ayagı ağrımış sanırım iki üç hafta hiç basmadı o ayagının üzerine doktor bişey yok dedi ama korkmuş bence üstüne gitmeyin sonra unutunca kendi kendine yürüdü
elmalikurabiye Hgcucuk elinizden tutup yurutun? Guven kazanmali yeniden. Sinir krizi deyince korktum bende. Abarti sanki biraz.
[silindi] Israrcı olmayın derim yoksa ufak çaplı travmaya dönüşebilir ve sonuç almanız uzayabilir zamana bırakıp, yavaş yavaş ılımlılaştırmaya gayret gösterin hem de bilinç altında kalıcı olumsuzluğunu yok etmiş olursunuz 😊👍🏻
Demirac19 Hgcucuk biraz zaman verin elbet tekrar yürücektir üzülmeyin. Babasiyla birlikte ortaniza alin kisa mesafe çağirip cesaretlendirin size yürüsün ama baskı uygulamayin
Kuzey_imm Hgcucuk konuş kuzu bolca anlat dinlemez diye düşünme o anlar seni ve asla ısrae etme güven ver kendine güveni geldiği an yürür annesi🥰