Bunu anlamak için çok erken olabilir ama içimde ciddi bir şüphe var.yaklasik 2 ay oncesine kadar pozitif ,neşeli, söylediğimi yapan kızım sürekli ağlayan gergin bir karaktere büründü.ve sürekli bir konuşma halinde konusamasa bu sefer şarkı mırıldandıyor.kitap okurken dikkati hemen dağılıyor.evcilik oynarken başka bir şey görüp hemen o tarafa yöneliyor.inanin daha küçükken dikkat süresi daha fazlaydı.birebirden huy değişikliğine birde bu saydıklarım eklendi.