Oğlum doğduğundan beri mama kullanıyoruz ve emziriyorum ama 4.ayda başladık. Sağlık ocağının verdiği demir damlası içeriği çok kötü olduğu için Ocean kullanıyoruz. Bi sorun yaşamadık şimdiye kadar. Mamayla bi alakası yok ki bu olayın. Mama içinde vitamin var tabi ama bebeğin ihtiyacını karşılayamaz tek başına.