Oglumu bugun 2 defa yikadim. Evde klima var ama fazla acmaya korkuyorum. 2. Katta oturuyoruz. Diger taraflar aşıri sicak ve gunes aliyor. Bunaliyor iyice gunduz uykusu sifira düştü. Evi sogutmaya calisiyorum. Ama bir yandan carpar diye korkuyorum. Butun vucudu alerjik olarak isilik oldu yuzu gozu her yeri. Artik terlemeye de basladigini farkettim. Yapiş yapis oluyor😞 hergun sularimiz kesik aksam 7 e kadar. Zor bela yikiyorum. Su ısıtip ilik su ile. Baska ne yapabilirim. Tek zibinla duruyor. Atlet zıbın yani sifir kollu. Siz neler yapiyorsunuz. Haziran ayi birden bire carparak geldi. Daha 10 gun once insanlar burada soba yakiyordu. Bu arada köyde yaşıyorum. Havasi nemli bunaltici.