kammksksks aynı durumları yaşadım her emzirme ikimize de eziyet olmaya başladı hatta kızıma zarar veriyorum diye de çok ağladım son çare emzirme danışmanına gittim hiperlaktasyon varmış bende 2 hafta içinde biz çözüme ulaştık 😊 devlet hastanesinde ücretsiz görüştüm ben bi sorun isterseniz emmeden önce sağım yapabilirsin tazyikli olduğundan bu şekildeyse tabi tam dik pozisyonda değil de olabildiğince geri yaslanıp emzirebilirsin