Zeyyyynep cansu154 benim bebeğimin kilosu ve boyuna göre verdi doktorum sanmıyorum bi zararı olcağını yine de doktorunuza danışın belki kalpten kaynaklı da dozu yüksek tutmuş olabilirler
Alerjikrinit cansu154 mesaj atabiliyorsanız sorun veya yarın aile hekimine sorun biz de 1 yaşından sonra 600 kullandık. Eczacılar da biliyordur belki değerine bıngıldak açıklığına veya kilosuna göre veriliyordur. Kalça çıkıklıgı falan var mı?
cansu154 Alerjikrinit sordum pediatri derneginin kararı imiş hatta premature bebeklere bile 800 luk verdikleri oluyomus muhtemelen gelisimi ve ameliyatli olusundan dolayi oyle verdi tandik doktor cunku bile bile kotuluk yapamaz
Arirang Nacafa Merhaba, bebeğim 1 yaşına girmek üzere. Ocean 600 olanı alacağım. Kaç damla vermem gerekiyor?