53Sareninannesi
Ben canım normal doğumdan sonra oldum ,6 sonra falandı ve 3 ay çektim en sonunda ameliyat karar verdim ve yaptırdım kurtuldum direk küçük bi ameliyat ,20 dk anca sürdü ve 1 haftaya hemen iyileşti o arada kayısı suyu içirdi doktor bol bol kabız olma diye sıvı beslendim valla iyiki olmuşum ,3 ay boşa kendi yirtmisim