kizlar oglum 2-3 ay arasi ellerini kesfediyordu surekli ellerine bakar agzina sokardi okey normal derdim kesfediyor farkina variyor hala eller agizda ama incelemiyor artik vucudunun bir parcasi olduguna inandi artik😂 fakaaat ayaklariyla basi dertte hala 4. aydan 6. aya kadar suan 6. aydayiz oturtmaya calisiyorum oturtma calismalarinda direk one dogru gidiyor kucakta oturunca vs hep ayaklarina dokunmak istiyor cirpiyor surekli ve onlari izliyor .. ayakta tuttugumda bile kafa hep onde ayaklarda asla dik durmuyo oyuncak vs salladigimda kendini kaldirabiliyor sorun yok onda ama otomatik olarak hep kaplumbaga gibi ayaklarina bakmaktan egik duruyor bu ne zaman duzelir basina gelen var mi? ayaklarininda kendine ait oldugunu ne zaman kavrar acaba 😂 ve meshur sozumle postu kapatiyorum NORMAL Mİ ? 😂😂