Fatoss111111 Kızlar bebeğim 10 aylık olacak 14ünde ama hala diş yok altta 2 diş yeri belli ama hala çıkarmadı böyle geç çıkaran var mı çok huysuz önerisi olan var mı
Angel0507 Fatoss111111 benim bebeğim 3 aylıktı belirti başladi şuan 11 aylık 2 3 ay kadar arada huysuzlandi ilk dışı yeni patladı 2 3 gün sonrada 2. Dışı patladi
Fatoss111111 aysegul_my bu postu açtıktan bi gün sonra sabah alt dişinin çıktığını gördüm 2 gün sonrada yanında ki patladı
hallooo Fatoss111111 bizim 11 aylik cikardi ve inanmiyacaksin 1 ayda 2 altb2 usten patladi..suan 23 aylik en arka disi kaldi seri bisekilde cikariyorlar hic merak etme..bende takmistim dissizmi olacak diye kafamda neler kurdum