Bir hafta sonra 5 ay olucak 1,53 boyum bebek iri doğdu. Doktorum boyun kısa doğumunla ilgili endişelerim var dedi. Allah’a şükür çok da güzel doğum yaptım. Doğum anında kesî atılmadı kendi yırtıldı. Doktor’um güzel yırtıldı dedi dikti. Ne dikiş acısı çektim ne başka bişey. Hiçbir sorun yaşamadım. Rabbim hepinize kolaylık versin inşAllah ❤