Kizlar 2 aylıkken meme reddi mama reddi vardı 6 aya kadar o şekilde sürdü ondan sonra emmeye başladı ama bu süre zarfında ek kadar geçtiğimiz zaman sürekli kusmaya başladı sonra normal denildi daha doğrusu kayınvalidem tarafından hani fazlasını kusuyordur diye düşündük ondan sonra hani kakasından mukus falan da vardı sürekli normal işte sancısı var gazı var falan derdi ben de s**** gibi inanırdım tabii ondan sonra 6 aylık olunca yumurta vermeye başladı yumurta sarısında hemen alerji döktü ondan sonra o zamandan bu zamana yani ek gıdaya geçtiğim zamanından beri çocuğumun kilosu hep gitgide yavaşlamıştı almıyordu ondan sonra doktorlara falan gittik sürekli aslında çocuğumun kilosu azaldı azalmasına rağmen İlk 2 ay emdiği için güzel kilo almıştı Doktorlar sürekli normal normal denildi ondan sonra alerji testi falan yapıldı süt ve süt süt ürünleri yumurta ve yumurta beyazı yumurta beyazı özellikle çok yüksek çıktı sutymden geçtiği için daha sonra diyet yapmaya başladık şu an 1 yaşında yeni bugün 1 yaşına girdi oğlumun kilosu 7,5 ve şöyle bir sıkıntımız var beslenmesi sıfır sadece meme emiyor mama falan içmiyor ek gıda almıyor gitgide zayıflamaya başladı az bir şey ek gıda ne olursa olsun meyve dahi versen direk kakasını yapmaya başlıyor bu şekilde olup düzelen var mı çok kafaya takıyorum pazartesi günü tekrar randevumuz var gastroenteroloji bölümüne doktorunuza en son 11 aylıkken bir buçuk kilo aldırmaya çalışalım dedi o zaman 7 kilo 800 gramdı o günden bugüne salgını yakalandı Bir hafta boyunca hiçbir şey yemedi doğru düzgün meme bile emmedi şimdi yine diş çıkartıyor ve yine aynı hiçbir şey ağzına almıyor biz Aptamil progomun alerji maması kullanıyoruz kokusu çok kötü diye vanilya atıyorum içine ama yine içmiyor biberonu hiç ağzına almak istemiyor sadece su içtiği zaman güzel güzel emiyor hani bu şekilde olup çözüm bulan var mı çok kere hastanede doktorlara götürdüm artık yoruldum yoruldum