Humas ben kullanıyorum çok memnunum bu sene 4. Senesi olacak kolluğun ama oğlum geçen sene hiç takmadı nerdeyse baya sökmüştü ikinci el bakabilirsiniz çünkü bazı çocuklar kolluk da taktırmıyor yazık paraya benimki ilk taktığımızda 7 aylıktı denize girerken mayo giymek gibiydi yani sanki şart gibi takıyorduk ama sizinki büyük anlar artık takmak istemeyebilir