Kızım çok fazla kasiniyo eczema sanırım bazen kasiniyo bazen kaşınmiyo ona ne iyi gelmiyo çözemedim ya kıyafetleri 100%koton alıyorum yediklerine dikkat ediyorum acaba bebek parfümlerden mi şampuanları 0% kokusuuz şampuan mi alsam bide öyle mi denesem doğal olanlardan çözemedim ya bugün akşam yine deli gibi boğazını kaşidi sadece boğazını kaşıyor birde koltuk altını deli gibi hemde hemn bı şurup verdim kasinmamasi için sakinledi ne yapcami şaşırdım doktor sadece krem ve surub verdi test sordum 6, yasdan önce olmuyo dedi fransadayim Türkiye’de nasıl oluyo orda test yaptırsam yaparlarmi