Merhaba kızım 23 aylık artık mamayı bıraktırmayı düşünüyorum zaten çok iştahı olan bir bebek hiç olmadı ama bu ara hiçbirşey yememeye başladı yumurta yiyordu şimdi onuda yemiyor neredeyse tek öğün besleniyor mamayıda içmese bile biberonu dolu olarak yanında istiyor uyku zamanlarında nasıl işin içinden çıkarım bilemiyorum bu mamayı nasıl bıraktırabilirim😣