Deryaoz yemek hic goturmedim yanimda ama hersey geçiyo x-ray dan, havaalani biraz sıkıntıli bi yer güvenlik onlemleri cok fazla. Ben botumu cikarmistim bi kere ya 🙈😀😀 muhtemelen mamalari ayri alirlar rica etseniz ama cantayi yine gecirtirler diye düşünüyorum. İsterseniz arayip bilgi alin oncesinden orda ugrasmamis olursunuz