ilknur95 Herkese merhaba. Doğumdan önce de zaten az ve ince telli olan saçlarım doğumdan sonra iyice dökülmeye başladı. Vitamin şampuan kullanıyorum ama fayda etmiyor. Mezoterapi veya prp yaptırmayı düşünüyorum. Daha önce yaptırıp memnun kalan var mı acaba?
agustosta ilknur95 postu tekrar canlanırmak istedikim. Yaptırdınız mı siz? Emzirenler yaptırabiliyor mu acaba? Yaptıran var mı kızlar?