Selam güzel anneler. 17 aylık bir anneyim ilk bebeğim . Emzirme sürecim en başından bugüne kadar hep zorlu geçti. Başta meme reddi, gögüs yarası vs vs derken şimdide emzik olarak kullanılıyor. Oğlum yenidoğan gibi saat başı uyanıyor hiç maksimum 2 saat deliksiz uyur. Tüm gece bu şekildeyiz tam uykuya daldığım anda o uyanır bu durum beni çok yoruyor artık . En son deliksiz şöyle bir 3 saat ne zaman uyudum hatırlamıyorum. Tavsiyelerinize çol ihtiyacım var bir anda kesmek istemiyorum daha çok küçük ve zorluklarla emzirdim emek verdim. En azından 24 aya kadar gece beslenmesini kesmek istiyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ederim❤️