Ağlayarak yazıyorum şuanda gerçekten çünkü çok sıkıldım bunaldım artık oğlum hakkında çok zayıf denilmesinden 😭 2 yaşında 1 metre boyu var ve 13 kilo doktorumuz herşey normal güzel diyo ben aslında çok takmıyorum bu durumu ama kim görse çok zayıf iştah şurubu al şunu yedir bunu yedir sürekli yorum yapıyorlar! O kadar sinirleniyorum ki 😠 daha önce kaç kere yazdım buradada oğlum aşırı yemek seçen iştahsız bir çocuk ne yapsam yemiyor ama sanki insanlar ben ilgisizim ben çocuğu yedirmediğim için böyleymiş gibi davranıyorlar !