Merhaba arkadaşlar, bebeğim 3 ay 18 günlük 3-4 gündür bez sayısı çok çok azaldı havalar ısındı ondandır diye düşünüyorum sadece anne sütü alıyor ve meme reddi yaşıyorum bi yandan da daha çok meme telif ediyorum ama normalde keyfi yerinde memeyi görünce çıldırasıya ağlıyor gece iyi emiyor ama gündüz çok az.. sağlığına bişey olacak diye endişeliyim.. aç olsa emer miydi sizce huzursuzluğu yok çünkü.. biberonla sütümü vermek istedim biberon da doğduğundan beri istemedi o şekilde de olmuyor.. sütümde çekilecek diye korkuyorum.. deneyimleriniz önerilerinize açığım.. teşekkürler