Kızlar bebeğimin üstte 4 altta 2 dişi var . Emerken inanılmaz derecede dişini geçiriyor 😔 yani bilinçli ısırmıyor emerken dişini geçiriyor . Ve göğsüm yara oldu iltihap akıyor . Lansinoh ve gümüş kapak kullanıyorum . Ama emzirirken canım çok yanıyor . Tavsiyeleriniz var mı