5 aylığız saat başı uyanıyor, bu alışkanlığı bıraktırmak için her uyandığında meme vermemeye başladım. İki üç haftadır uğrasiyorum ama bir sonuç alamadım. Nerede hata yapıyorum bilmiyorum. Beslenme saatleri konusunda biraz esnegim acaba hata burada mı?
Mesela tam 23 te değil de 22-23 arasında ne zaman uyanırsa o zaman emziriyorum acaba bundan mi kaynaklı fikri tecrübesi olan anneleri bekliyorum 🥲