Sevval2301 minikoglummmmm altınyıldız clasic çok kaliteli gerçekten benim eşimin lacost tarzı çok var çok da güzel duruyor bende sosyopixden kızımla fotolarindan tablo yaptırdım birde GS tshirtu aldim
Deletedmom_108 minikoglummmmm Merhaba güzel ama bence daha manevi bir hediye düşünebilirsiniz 😊 Lösev, Darüşşafaka, Açev gibi kurumlara cüzzi miktarda bağış yaparak babalar günü sertifikası mesela 🌸
atlasmommm Canım güzel ama eşinin tarzı ise güzel ama bence daha güzelleri vardır ya ama yınede güzel ❤️💐
Liyosunannesi Kocamdaaakocammm kime göre neye göre? herkesin bütçesi bir olmayabilir, büyük hediyeler alcak durumu olmayabilir, olsa bile belki çam sakızı çoban armağanı bi hediye almak isteyebilir. pahalı yada ucuz mu diye sormamıs ki fikir almıs
Kocamdaaakocammm Liyosunannesi Yaaa bacım durumu bilip bilmeden konuya neden atliyorsunuz bunu hiç anlamış değilim gerçekten 🙄🙄
Liyosunannesi Kocamdaaakocammm sonuçta biz burda yazılanları görüyo ve okuyoruz ya hani, ona göre yorum yapmamız normal değil mi sizce? aranızda ayrı bi konu yada espri olduğunu kim nerden bilsin yazdığınız yorumda?
Alfa_Mom minikoglummmmm kimsenin dediklerini kafana takma renkler ve zevkler tartışılmaz herkesin moda anlayışı farklı sen beğenip gönlünden koparıp almışsın eşinde güle güle giyer inşallah
NewMomm1 minikoglummmmm renginden midir bilmem yaşlı işi gibi geldi. Aynı modelin daha genç işi olanları var onlara bakabilirsiniz