TwinsMom__ Kızlar 3 gündür yeşil kına kıvamında cıvık kaka yapıyor ve aşırı kusuyor kendini çok sıkıyor ve aşırı huysuz normalde çok sakin bir bebek sizce neden olabilir lütfen yardımcı olurmusunuz ?
asilpoyrazinannesi TwinsMom__ bilmiyorum ama 3 gündür böyle plsa mutlaka acile giderdim. Belki usuttu emziriyor isen senin yediğin bisey de dokunmuş olabilir
mooomm01 TwinsMom__ benim oğlum 2 aydır öyle zıçıyor kendi doktorumuz barsaklarını üşütmüştür diyor anlamadım bende kusma vs yok bizde ama ve sadece mama içiyor
evahll TwinsMom__ mama içen bebekler yeşil yapablir kusması için bşey diyemeyeceğm reflü kaynaklı olablr varmıydı blmiyorum ama
doga001 TwinsMom__ genelde bu ayda çocuklara demir ilacı başlanıyor eğer sizde başladıysanız ondan kaynaklı olabilir
TwinsMom__ mooomm01 herhangi bir ateş falan yok bazen çok neşeli bazen çok ağlıyor çözemedim araştırdığımda diş çıkarma belirtisi falan yazıyordu çözemedim
tontonanne TwinsMom__ ek gıda alıyorsanız muhtemelen yediği bazi gıdaları sindiremiyor olabilir bizim doktorumuz böyle demişti
yasemincanakci Benim kızımda 4 ay 9 gunluk doğduğu günden beri hep yeşil yapıyor. Nadir mama, ağırlıklı anne sütüyle besliyorum. Yeşil olsun ne olacak ki