anayimbenn_ Merhaba. 4 aylık bebişim var. Evim 24 derece. Nasıl uyutacağım konusunda kararsızım. Siz bebişlerinizin üstünü mü örtüyorsunuz yoksa uyku tulumu mu giydiriyorsunuz. Sadece uyku tulumunda üşüyeceksin gibi hissediyorum
anayimbenn_ Taze_annecik ay ben bu gece ince bir battaniye örttüm hemen öksürdü korktum tekrar kalın örttüm
neslihanada etuerk bende merak ediyorum uyurken üzerini örtmelimiyim eliyle yüzünü kapatırmı diye korkuyorum hareketlendi bu ayda çok tulummu alsam
etuerk anayimbenn_ ben yurtdışındayım burda hava hala geceleri soğuk 0,5 togu Türkiye tatili için aldım memleket nasıl bilmiyorum açıkçası denemedim daha ama bence giyilmez