Kızlar size konik gelebilir ama bir soru soracağım 😳 kızım 7 aylık. Şimdi tişört giydireceğim zaman altına zıbın giydirmem gerekiyor mu? Zıbın olmadan mesela tişört giydirsem, üşür ya da terler de teri soğur sırtında diye çekiniyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz?