Arkadaşlar bebeği emzirirken anne sütü yeteri kadar geliyor evet ama bebek yavaş kilo almış. Bu durum acaba sütün kalitesi mi az sorusunu akıllara getiriyor. Anne sütü kalitesini arttırmak için ne yapılmalı ne yenmeli ? Bestlak, rezene çayı gibi ürünler sadece sütü arttırmaya yönelik mi kaliteye bir faydası var mı ? Başına gelen varsa yardımcı olursanız çok seviniriz.