muhammedinannesise Kızlar geçen gün kan vermiştim ağrım vardı diye ama adetime vardı şimdi adetim 8 de ama test böyle çktı var mı sizce
Ozooo muhammedinannesise Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
Liyosunannesi muhammedinannesise var gibi hafif silik görüyorum ben ama , hakkınızda hayırlısı olsun 🌿
muhammedinannesise deryayagmur ay çok teşekkür ederim Bi dengesiz yüzünden neredeyse ağlayacaktım doktor bde bana dior ki negatif eşime güvenip sordum iş yeri doktoruydu
deryayagmur muhammedinannesise benim ki de silik çizgi idi dayanamadım kan vermeye gittim hamile olduğumu öğrenmiştim. Böyle şeylerde en iyi sonuç kanda çıkar😊
Juniorozturk muhammedinannesise benimde böyleydi hamileymişim oğluşum şimdi 1.5 yaşında ☺️ hayırlı olsun 🤍
muhammedinannesise Juniorozturk teşekkür ederim cnm benimde oğlumda öyleydi şuan 3 yaşında ama öyle Bi tepkili yazdı ki acaba ben mi körüm dedim 😀