Kızlar 10 aylık bebeğim gece gündüz sıcaktan uyuyamıyor gunduz uykusu max yarım saate düştü geceleride saat başı uyanmaya başladı off çok bunaldım ya hiç böyle degildi gece uykusu maşallah guzeldi 1 2 defa kalkardı tabide. Pervaneyi acıp odanın sıcaklığını atmaya çalışıyorum yeterli gelmiyo artık uyudugu zaman pervaneyi açık bırakıcam uzagına koyucam dönsün ama acık dursun bu seferde korkuyorum çocuk hasta olur diye. 😒 kışı burnu bile akmadan geride bıraktık çok şükür ama yazın hasta etmekten korkuyorum var mı bi öneriniz? Sizin bebeler napıyo bu sıcaklarla 😕