Deletedmom_182 ilacını 1 ay kadar kullandım kızım şimdi 7 aylık ve yaklaşık 4 aydır bizde reflü maması kullanıyoruz..baya baya kusma şikayetimiz azaldı ama komple kesilmedi doktorumuz da kronik reflü olduğunu uzun süre devam edeceğini söyledi o yüzden bende elimdeki kutular bitince reflü mamasını bırakacağım.. size tavsiyem gece farklı gündüz ise reflü maması vermeniz ben o şekilde yaptım en azından bi kutu 1 hafta gidiyor