Annelerim dün kızım 6.ay aşısını oldu. Ondan beri gece uykusunda ağlıyor. Ama ben anlayamadim hava çok sıcak diye mi, aşıdan mı, dişten mi? Gündüzleri hiç birşeyi yok hali keyfi yerinde ama gece uykusuna yatınca böyle oluyor iki gecedir. Acemi de bir anneyim sorunun özünü anlayamıyorum.