Kızlar merhaba . Oğlumda normalde süt ürünleri ceviz ve tavuk alerjisi var .Aylardır bunun diyetini yapıyoruz. Ama bu son iki haftadır geçmeyen bir pişiği var .Normalde hiç pişik olmasına müsaade etmezdim ama bu hiç kremlere rağmen geçmiyor .Siz hiç böyle bir durum yaşadınız mı ? Aynı alerjisi olmadığına emin olduğum gıdaları vermeme rağmen böyle .Sizce sebebi diş çıkarıyor diye fiş midir , mevsim gecişi mıdır 😥 Böyle bir durum yaşadınız mı ne yapsam pişigi gecer 😔🙏 Lütfen yardımcı olur musunuz dokunmama bile izin vermiyor acıdan 😥