Bugün 4aylık karma + zatürre aşısı olduk. Hemşire 37yi görürse 1çay kaşığı parol ver dedi verdim. 37 altına düşmezse 1ölçek ver dedi verdim. Şuan 37.3 te……. düşmesi için ne kadar beklemek gerekir. Ne kadar bekleyip düşmezse acile gitmeli? Şuan 1 ölçek içti ve 37.3