zeynepkaran71 Arkadaşlar 2 aylık bebeğim var grip olmuşum öksürük hapşırık burun akıntısı var bebeğimi emzirirken bile korkuyorum bulaşacak diye en çabuk nasıl geçirebilirim hastalığımı yardımcı olursanız sevinirim 🥰
minikmucizemaak zeynepkaran71 Doktora danışın emzirenlere uygun antibiyotik veriyor ben kullanmıştım, nane limon vs de kullanın. Geçmiş olsun
Ruvdem zeynepkaran71 öncelikle geçmiş olsun mutlaka maske takmakla başlayın . Ellerinizi yıkayın sürekli dokunamadan önce . Sütünüz zaten antikor üretmiştir bile bebeğinize geçse bile kolay atlatır . Bende olmuştum hastalandığını hiç hissetmedim bile . Yapacak bişey yok mevbur hastalansak da biz bakıyoruz bebişlere
farelikoyunkavalcisi zeynepkaran71 öncelikle maske takmanızı öneririm ben de çok ağır atlattım ve maskeyle bulaşmadan hallettik🌺 doktorum bana 6 gün emziremezsin diyerek antibiyotik verdi ama almadım çünkü minigime kıyamadım onun haricinde sürekli çorba ıhlamur balli süt nane limon içerek 1 haftada toparladım bir de destek olabilecek biri varsa dinlenmek çok işe yarıyor
zeynepkaran71 Ruvdem Çok teşekkür ediyorum 🥰 ben geçmesinden bulaşmasından korkuyorum bide hastalıktan dolayı çok ilgilenemiyorum onunla ne yapsam da geçer diye sürekli araştırıyorum
Ruvdem zeynepkaran71 valla eskilerin bi lafı var grip ayakta 7 günde yatarak 1 haftada geçer diye 😂 lanet şey ne yapsak da geçmiyor maalesef bol vitamin takviyesi alın . limon ve portakalı çok abartmayın ama çünkü sütü azaltma etkisi var . bundan sonra da bebeği koruduğunuz gibi kendinizi de koruyun . Kimse bizim baktığımız gibi bakamıyor çünkü kuzulara.
zeynepkaran71 farelikoyunkavalcisi kusura bakmayın biraz geç gördüm 🥰 valla bende kıyamazdim çünkü sadece anne sütü veriyorum çok çok nadir mama veriyorum oda mecbur kalmadıkça şimdi iyiyim şükür ona da bulaştırmadım. Sadece öksürüğüm kaldı oda geçer insallah 🥰
zeynepkaran71 Ruvdem çocuğumu bi sure opemedim ama onun kokladım boynunu falan o beni düzeltti sanırım ama ona bulaştırmadım sesim gitti geldi yerine şimdi sadece bi öksürük kaldı oda geçecek insallah 🥰🥰