TSB34 Bugün sadece 2 bez doldurdu en son 3 . Bezde kontrol ettiğimde koyu renk idrardı yani emziriyorum da acaba sütüm mü yetmiyor havalardan dolayı sıcaklarda terlediği için mi şey su da içmek istemiyor hiç bir şekilde ne yapayım bilmiyorum
Gizmokzilla TSB34 muhtemelen sıcaklardan kaynaklıdır yazın bez sayısında azalma olması koyu renkli kokulu idrar normal ama siz su içermeyen çalışın yine de tavsiyem kaç aylık gerçi bilmiyorum ama 🌸
sakinyasam TSB34 bizdede durum su an böyle.8 ayligiz az ve hafif koyulasiyor gibi anne sutu aliyor az az su da iciriyorum ek gidada aliyor.İlk kez boyle oldu.2 gundur bezi aciyorum cok az yapmis oluyor
Themom_ TSB34 Sadece anne sütü mü alıyor? Ek gıdaya başlamadınız mı? 8 aylık demişsiniz o yüzden soruyorum. Sütünüz yetmiyor aç kalıyor olabilir + hava cok sıcak su içirin ama mutlaka doktorunuzla görüşün en doğru olanı o söyler size
Gizmokzilla TSB34 başka türlü sıvı takviyesi yapın ya meyve suyu sıkıp suyla sulandırın en basiti ordan bari alsın alması gereken suyu 🥲
Kuzeysmom_ Benimki de 8 aylık olacak aynı şekilde idrarı azaldı ve koyulaştı çok fazla su içmiyor maalesef ama her fırsatta veriyorum anne sütü ve mama veriyorum azaltmadım susuz kalmaması içi
sakinyasam TSB34 bizim 2 gun surdu sonra normale dondu Gun icinde meyve de yediriyorum su da iciyorun