Bebislerhakkinda Normalde mamayi ilik olarak veriyordum ama malum havalar ateş gibi mamayi oda sicakliginda verebilir miyim
Nazendece Bebislerhakkinda her zaman yaptığınız gibi ben termosta sıcak su bulundururdum başka şişeye de kaynatıp soğutulmus su koyardım hemen ılık yapar verirdim
visnelitart Bebislerhakkinda kaynamış soğumuş su ile yapıyorum hava çok sıcak daha sıcak su katmıyorum yani ne bileyim doğru mu değil mi ama
Bebislerhakkinda Nazendece bende öyle yapıyorum ilik veriyorum ama acaba dedim hiç sıcak su katmasammi
One-life Posta ortak oluyorum ama ne kadar bekletiyorsunuz içmezse havalar sıcak 1 saat beklemez dimi
HE-SEN-COK-BILIYON Bebislerhakkinda normalde 40 derece yapıyordum ama şuan biraz daha düşük ısıda yapıyorum