Merhaba anneler
Bugün kırk muayenemiz vardı şikayetlerim ve muayene üzerine doktorum bebeğimin kolik olduğunu söyledi
Ne yiyip ne yememem gerek bilmiyorum
Çok sık yemek yapamıyorum çok zor bir bebek
Neler yemeliyim nasıl yemekler yapmalıyım yardımcı olur musunuz .. fikir alacağım kimse de yok
En azından tecrübelerinizi paylaşırsanız yemek yaparken tüketirken dikkat eder uygularım